PIERWSZA ŚWIATOWA KAMPANIA CILLIT BANG: CLEANTERTAINMENT!
Większości ludzi sprzątanie kojarzy się ze żmudną, ciężką pracą, która w dodatku przynosi krótkotrwałe efekty: wystarczy kilka chwil a wyczyszczona na błysk kuchenka, piekarnik czy kabina prysznicowa wyglądają znowu tak, jakby w ogóle nie były czyszczone. A sprzątanie wcale nie musi być nudne i frustrujące – z odpowiednią pomocą, może stać się źródłem olbrzymiej satysfakcji, a nawet przyjemności – to główny przekaz pierwszej globalnej kampanii marki Cillit Bang, która miała swoją premierę w styczniu 2016 r.
Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym młody mechanik dostał polecenie, by w ciągu jednej nocy wyczyścić cały, zapuszczony warsztat samochodowy. Zadanie wydawało się na pierwszy rzut oka niewykonalne – ale bohater odkrył cichego pomocnika w postaci środków czyszczących Cillit Bang. Potem wystarczyło tylko włączyć odpowiednią muzykę… i żmudne zadanie zamieniło się w niewiarygodny pokaz taneczny, w trakcie którego warsztat został wysprzątany „na błysk”. W rolę młodego mechanika wcielił się Daniel Cloud Campos, światowej sławy tancerz i performer.
Spot dostępny jest na kanale YouTube https://youtu.be/LHizW4PLw2Q
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zupelnie-nowe-podejscie-do-sprzatania